Friday, June 5, 2009

i'm insane

Kurang dah aku updatekan blog aku bulan lepas, tah la...sebenarnya ada benda yang aku citekan tapi kemera aku hilang..so gambar-gambar yang aku nak tangkap tak dapat la..
Aku ingin meluahkan apa yang aku rasa dalam 2-3 ari..luahan perasaan la...aku rindukan dia..berkali-kali aku ingin lupakan dia tetapi dia tetap akan hadir dalam mimpiku atau dalam ingatan ku..aku pun bingung...macam hari nie..hatiku membuak-buak rindukan dirinya yang jauh di sana...aku tahu itu cuma sia-sia sahaja tapi hati dan perasaan sukar untuk aku mengertikan..telah beberapa kali aku cuba lupakan dia..bila aku lupakan dia dia akan muncul kembali mengingatkan aku padanya kembali....itu membuat aku teringat kembali pada dia..aku rasa aku macam tak boleh buang terus dia dari hidupku...tp mengapa suratan aku dengan dia begini..aku tahu dan percaya pada qada dan qadar AllAH, tapi ianya tetapi tidak dpt ku elak dan kadangkala bermain-main di fikiran ku...dia hadir bagaikan mentari dan berlalu bagaikan angin....akan kembali pada masa yang tidak aku inginkan kadang-kadang. aku pun tak tahu mengapa hati aku jadi begini...pada siapa ingin ku luahkan rasa hati ku ini ..
Wahai rindu yang mengcemkam hati pergilah kau dari dlm sanubariku..hilangkanlah rinduku padanya...wahai mentari bawalah sinar cahaya mu yang terang kedalam hati ku ini...wahai sang pelangi bawalah kegembiraan dan keceriaan dalam hidupku ini...wahai angin bawalah pergi lara hati ku ini...wahai sang bayu berilah kedamaian dan ketenangan dlm hati dan perasaan ku ni...
Rinduku ini aku ku simpan jauh kedalam kedalam lubuk hatiku ini...akan ku kunci dan biarlah ia berkurung didalam sana...kerana rinduku padanya tidak akan ada penghujungnya..biarlah dia tidak mengetahui rindu yang bersarang dalam hati dan jiwa ku ini..semoga ianya kekal nun jauh disana..tidak menganggu hatiku yang sentiasa bergelora dan dilambung badai kehidupan... pergilah kau terbang jauh..jauh dari diriku in......salam di angin lalu...adios..ish labesh dosh...

No comments:

Post a Comment