Friday, August 21, 2009

Konvokesyen USM Penang


Minggu lepas 13/08/2009 aku berserta mak abah, adik dan family kakcik aku berangkat ker USM penang untuk menghadiri konvo akak aku yang sulung...akak aku graduate usm dengan kepujian bagi course sastera...Sekalung Tahniah buat kakak aku yang tercinta..syabas kerana telah berjaya dengan cemerlang dalam pelajarannyer...akak aku nie seorang cikgu di sekolah teluk Pulai..so lepas nie naik gred lagilah kakak aku nie....dah naik gred tu naik ler gajinyea... so apa lagi lepas nie leh la aku pau kakak aku skt duit...kuang kuang kuang.....

Aku ambik cuti pada hari tersebut..memandangkan sesi penyampaian skroll tu sebelah petang maka aku bersama family aku bertolak la pagi dari batu gajah...kitaorang naik satu kerete jer pun..kereta kakak aku..toyota innova..kita orang sampai dekat2 kul 12..dah la kena parking jauh yea la..sbb terlampau ramai orang...so beramai-ramailah kitaorang jalan kaki...abg ipar n kakak aku cari parking dekat skt..yeala kakak aku kan peknen mana larat nak jalan jauh-jauh...

Dalam dewan konvo tu mak, abah, adik pompuan aku n kawan serumah akak aku jer yang masuk..aku dgn kakcik duduk kat luar jer...ada skrin besar dlm bilik kuliah untuk tontonan keluarga-keluarga yang lain....nama akak aku nak dekat hujung-hujung dah...yea la 600 lebih gradutenye sampai lenguh la dekan tu..bila hbs jer, jalan dah terhingut-hingut sebab lenguh berdiri...lebih kurang dalam pukul 5 baru hbs konvo akak aku..igtkan lepas tu blh balik hotel la..rupa-rupanya singgah jap kedai gambar kat depan usm tu nak tangkap gambar studio lak... lepas tu beramai-ramai tangkap gambar kat depan pintu usm....melaram hbs la semua...
Lbh kurang kul 8 kitaorang sampai hotel.. kita orang menginap di hotel Tabung Haji bayan lepas.. memang cantik biliknya..harganya pun murah..berbaloi la...
disini aku paparkan keletah-keletah kitaorang semasa di penang dulu...

Mak, Abah, Huda n anak aku...

Aku n Hubby

Kakcik Family



Gambar di depan pintu USM

Nie baru ler dapat tangkap gambar aku hubby n anak aku..

1 comment:

  1. wooooooooo..... dtg penang tak gtau pung ye.... camni la kawannnnn..... woooooooo.....

    ReplyDelete