Tuesday, March 3, 2009

2nd Year Birthday


Hari ini 2 Mac 2009 segenaplah umur anak aku 2 tahun.. seronok sungguh aku dah 2 tahun dah anak aku sekarang. dia pun dah semakin besar dan nakalnyer tetap maintain juga bahkan aku rasa dia semakin bertambah nakal lagi. semalam aku dgn husband bercadang nak celebrate kami bertiga jer, sebab majlis yang sebenarnya aku akan adakan pada 21 mac ini..memang macam tahun lepas la.aku celebrate besday anak aku mesti lambat skt. sebab nak tgu mak-mak sedarnyer balik bercuti, cuti sekolah.. so barulah meriah sikit. Dalam on the way kitaorg nie nak celebrate besday yasmin nie tiba-tiba mak mentua aku telefon..katanya mak sedara belah husband aku nie nak datang rumah, so teruslah cancel kitaorg nak celebrate bertiga, terpaksalah ubah rancangan lain dari nak beli kek yang kecik saje terpaksa la beli yang sedarhana. so dari nak makan KFC terpaksa la tukar makan sate. so aku dengan husband aku pun tapau la semua makanan-makanan tersebut, jadi kitaorg pun celebarate jer la kat rumah...dari nak sambut bertiga, bertukar menjadi ramai...nie ler gambar yang sempat aku ambik..

No comments:

Post a Comment