Monday, July 6, 2009

exam oh exam....

Last day exam ari tu ari khamis.,fuhhh...memang susah betul exam tahun nie berbanding dgn tahun-tahun sebelum nie..yea la aku ada la buat latihan untuk soalan-soalan tahun-tahun sebelum nie..tapi takde la susah macam tahun nie punya..dah la aku tak cukup masa,dengan tak sempat nak siap semuanya....soalan tu dah la jawapannya panjang ya amat...lenguh tangan aku nak menulisnya...dah lama aku tak menulis banyak cam tu dah....tapi paper I dan II aku dapat jawap semunya la...bagi paper law...almaklum jer la...comfirm tak dapat jawap semuanya ...memang susah betul la paper law tahun nie..macam taknak bagi calon-calon lulus jer...ada sorang kakak tu..duduk 5minit jer lepas tu terus keluar...masa tu aku dah agak dah mesti soalan susah giler nie....baca soalan jer nak dekat 15minit...dah la byk sub soalan...aku sempat jawab beberapa jer...lain tu aku buat law aku sendiri..he he he he aku hentam ikut logik akal jer...kuang..kuang..kuang...aku rasa cam kelakor jer wat law sendiri..janji aku jawab..ada setengah tu memang tak tau jawapan..cari dalam buku pun tak jumpa..nak buat law sendiri pun cam tak reti..so aku biarkan jer la soalan tu tak berjawapan...dengan masa tak cukupnya..yea la 2jam tu..soalan byk lak tu...tension betul nak jawapnye..

Lepas jer habis exam tu aku dengan member-member aku lepak kat luar jap.macam member aku aku sorang nie dia cuma siap 2soalan jer...lagi 2soalan memang dia tak sempat...lepas tu siap bg tau..comfirm tahun depan ambik balik..kitaorang pun discuss la balik mengenai exam tadi...mcm-mcm la jawapan keluar..last-last kitaorang gelak besar semuanya...yea la..nie ler nasib orang baca buku last-last minit....

Aku pun mcm tak confidence je yang aku akan lulus...memandangkan ketiga-tiga paper tu memang susah giler....fening kepala eden ini....tp benda dah lepas tu biarlah..tawakal jer la lepas nie....apa-apa result yang kuar nanti..terima la dengan gelak yang besar......itu jer yang termampu....hu hu hu hu...he...

No comments:

Post a Comment