Friday, February 20, 2009

Les'Copaque - Upin & Ipin

Upin & Ipin

Pada hari Valentine 14/02/2009 aku dengan husband dan anak aku punya la excited nak tengak filem Upin & Ipin. Tapi sebenarnya aku yang lebih-lebih excited lagi. so pagi-pagi lagi husb aku dah gi booking tiket kat TGV. Punya la seronok aku dapat tengok cite Upin & Ipin.

Tiket pukul 5.00 petang. punya la ramainyer orang yang nak tengok cite ini yealah untuk tontonan seisi keluarga. Start jer cite nie memang dah kelakar dah. boleh dikatakan sepanjang tayangan filem nie memang tidak membosankan asyik ketawa jer melihat telah geng serta Upin & Ipin ini. Aku memang suggestkan pada kengkawan semua, eloklah gi support filem nie memang best. Kalau tak best masakan 4hari tayangan kutipan dah mencecah 1.75 juta mengalahkan filem dari barat lagi. seminggu tanyangan mencecah 2juta. uuhhhh taniah diucapakan pada team Les'Capaque. So kawan-kawan apa lagi jom kita tengok cite nie. Betul betul betul.........ceh..siap tolong promote lagi.


No comments:

Post a Comment