Tuesday, February 17, 2009

LANTERA HATI


NuR auNI YaSMinE

Inilah buah hati pengarang jatung aku. Sedar tak sedar nak masuk 2 tahun dah anak aku nie. Dialah pengubat hati yang lara, pengukuh hubungan aku dan husb.

Nur Auni Yasmine. Papanyer panggil auni tapi aku panggil yasmin. Itu lah panggilan aku pada anak aku nie. Anak aku nie memang seorang yang cergas dan aktif. dia nie memang seorang yang tak duduk diamnyer. kadang-kadang aku tak rasa dia mcm baby girl sebab ragamnyer macam budak lelaki.. sebab tu la kdg2 org tgk muka anak aku nie pun diorg kata baby boy...nak tergelak juga aku bila dengarnya..sebab kadang2 tu aku dah pakaikan dia skrit pun org igt dia boy. heran la aku. tapi apa-apa pun dialah penghibur aku dirumah.

memang penat nak melayan dia nie..



No comments:

Post a Comment