Wednesday, April 29, 2009

Tah apa-apa tah...


Kadang-kadang aku rasa hidup aku nie sunyi jer...aku selalu termenung memikirkan perjalanan hidup ku ini. aku banyak berpikir..tapi kadang-kadang tu apa yang aku fikirkan aku pun tak tau..kadang-kadang aku rindukan seseorang..seseorang yang pernah hadir dalam hidup ku seseorang yang suka hilang dan muncul dengan tetiba...aku rindu sangat padanyer...

sebenarnya banyak orang yang aku rindu..aku rindu zaman persekolahan aku dulu..zaman masa aku di university...aku rindu masa aku bersama-sama kengkawan aku. aku rindu semua lah.....

Andainya dapat ku ulang semula..suatu zaman yang bernama remaja..(teringat lak lagu dato khadijah ibrahim tu) boleh katakan aku akan sentiasa mengingati memori-memeori manis dan pahit aku bersama-sama kengkawan aku..aku rasa kengkawan aku nie amat penting dalam hidup..tanpa diorang hidup aku sunyi dan kosong. pada kengkawan aku nie lah tempat aku gelak ketawa..sedih, bermain dan bergumbira..pada diorang juga la tempat aku mengata dan mengutuk...he he he he....
aku rasa macam tak best jer ari nie..aku pun tak tau apa aku nak tulis sebenarnyar. sekadar memenuhi ruangan blog aku nie jer la..tapi aku tetap aku..happy go luck and ceria selalu..

cayaalahhhhh....

No comments:

Post a Comment