Tuesday, April 28, 2009

Korean Star Sketch


Aku masa bujang-bujang dulu minat betul drama-drama dari negara korea nie..maklum la masa tu memang tangah hot la drama-drama korean nie. sampaikan mak aku pun naik tension pasal aku dengan kakak aku nie asyik tengok drama korea nie jer. Pantang ada duduk depan tv. drama korealah yang aku akan tonton. maklumla kisah percintaan yang romantik dan jalan cerita yang meyentuh hati dah perasaan banyak diselitkan dalam drama-drama tersebut. yeala masa tu kan aku tengah remaja lagi..kisah cintan cintun tu memang la menjadi kesukaan aku kan. yea la romantik giler dan hensem-hensem hero-hero dalam drama tu kan. sampaikan aku tangkap lentok la dengan mamat-mamat korea nie.

Bila aku dah kawin, aku macam kurang sangat dah menonton drama-drama korea nie. yea la drama dari sana pun makin suram jer di setiap channel tv. tapi aku tetap meminati hero-hero dari sana. sampaikan aku siap print gambar artis-artis dari sana untuk dilekatkan di meja pejabat aku. masa aku mengandung aku selalu tengok wajah hero drama winter sonata dgn artis-artis yang lain la. masa anak aku lahir dulu pun mak aku cakap anak aku muka macam korean jer..he he he penangan tgk gambar diorg la tu..kat sini aku attachkan gambar sketch yang aku dapat..sebab gambar-gambar nie lah yang melekat di meja aku.....


No comments:

Post a Comment